1. Klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia chęci zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.
2. Nie przyjmujemy zwrotów towarów, które nie posiadają oryginalnych etykiet i/lub posiadają znamiona użytkowania.
3. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów.
4. Nie zwracamy kosztów poniesionych przez klienta przy odsyłaniu towaru w ramach zwrotu/wymiany.
5. Zalecamy wysyłanie przesyłek z potwierdzeniem nadania. Towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia przesyłki nie będą mieli Państwo możliwości reklamacji przesyłki.
6. Ze względów higienicznych i sanitarno-epidemiologicznych w trosce o naszych klientów i pracowników nie przyjmujemy zwrotów masek . Postanowienie jest zgodne z art. 38 pkt 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
1. Wydrukuj, wypełnij i podpisz formularz (możesz skorzystać z przykładowych formularzy dostępnych online).
2. Zapakuj produkty do zwrotu, a do paczki załącz kartę zwrotu oraz paragon. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki.
3. Zaadresuj paczkę na nasz adres:
Berkner Polska, 44-190 Knurów, ul. Doktora Floriana Ogana 3