Zwroty i wymiany  

UWAGA ! Prosimy o niewysyłanie zwrotów i reklamacji za pośrednictwem poczty polskiej. Wybór tej metody wysyłki, wiąże się z jej automatycznym zwrotem do nadawcy.

1. Klientowi przysługuje prawo do zgłoszenia chęci zwrotu towaru w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki.

2. Nie przyjmujemy zwrotów towarów, które nie posiadają oryginalnych etykiet i/lub posiadają znamiona użytkowania.

3. Nie odbieramy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem lub do paczkomatów.

4. Nie zwracamy kosztów poniesionych przez klienta przy odsyłaniu towaru w ramach zwrotu/wymiany. 

5. Zalecamy wysyłanie przesyłek z potwierdzeniem nadania. Towar jest wartościowy i bez potwierdzenia nadania w razie zaginięcia przesyłki nie będą mieli Państwo możliwości reklamacji przesyłki.

6. Ze względów higienicznych i sanitarno-epidemiologicznych w trosce o naszych klientów i pracowników nie przyjmujemy zwrotów masek .   Postanowienie jest zgodne z art. 38 pkt 5 Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Procedura wymiany/zwrotu

1. Wydrukuj, wypełnij i podpisz formularz (możesz skorzystać z przykładowych formularzy dostępnych online).

2. Zapakuj produkty do zwrotu, a do paczki załącz kartę zwrotu oraz paragon. Pamiętaj o odpowiednim zabezpieczeniu przesyłki.

3. Zaadresuj paczkę na nasz adres:

Berkner Polska, 44-190 Knurów, ul. Doktora Floriana Ogana 3